express, impress, success

Reklamelinker nelly

Har nettopp satt meg ned med litt nettshopping, vanlig søndag med andre ord. . . Om noen timer skal jeg dra en tur på flex og trene av meg de ti bitene med smågodt jeg unnet meg selv i går, søndag er ingen unnskyldning når det kommer til trening! Bare en unnskyldning for å spise dritt, haha. . . Heldigvis har jeg spist middag hos bestemor i dag så da sparte jeg meg den burgeren! Kom hjem fra henne for en liten time siden.

Her er hvertfall det jeg har lagt i handlekurven (til nå. . .). Likte spesielt singleten og genseren! Noe du likte? Og noen andre som bruker søndagen på å finne seg nye klær?

Klikk på bildene for å komme til plaggene!


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg