fra muskelmann til funksjonshemmet..

Hvis det er noe jeg aldri kommer til å skjønne meg på, så er det doping. Jeg er helt i mot bruk av dop, men likevel kjenner jeg til veldig mange som doper seg i form av hasj og anabole steroider. Det store spørsmålet mitt vil alltid være – er det verdt? Er det virkelig noe du kan være stolt over om 10-15 år, at du har dopet deg? Kommer du da til å tenke “åh, jeg er så sinnsykt glad jeg gjorde det!”? De som holder på med det ser dessverre ikke selv hva det gjør med dem og vil ikke innse at det mest sannsynlig vil ende dårlig om de holder på med det over lengre tid.

Doping gir bare en kortvarig god følelse, noe som fører til at du må gjenta det flere ganger for å få den følelsen. Du tar steroider men føler deg ikke stor nok – ergo, du tar mer og mer. Du havner i en ond sirkel som er vanskelig å komme seg ut av. Til slutt klarer du ikke å slutte, og i verste fall begynner du på noe sterkere fordi du ikke lenger føler stort av det du allerede bruker. Er det virkelig et liv folk vil leve? Og ikke minst – vil du risikere å dø i en alder av 50 år? Jeg vil aldri skjønne meg på dop. Jeg vil aldri skjønne hvorfor folk velger å gå på det. Jeg vil aldri prøve det selv, nettopp fordi jeg er smart nok til å se hvilke konsekvenser det bringer med seg!

Legger ved denne filmen som jeg anbefaler alle å se! Jeg har sett hvert et minutt og håper dere også gjør det. . . Jeg håper han har åpnet øynene til folk, omså bare noen få. . . Dette er historien til en som gikk på sterioder og ble delvis funksjonshemmet på grunn av det. Han har fått vite at han ikke kommer til å leve lengre enn til 50-55 år. Tenk å få en slik beskjed? Det må være det verste i verden å få vite nesten nøyaktig når man kommer til å dø. . .

2 kommentarer
    1. Alle vet da det at steroider er farlig selv om ikke alle blir skadet av det.
      Er akkurat som med jenter og sminke det, for mye bruk av sminke gjør at huden i ansiktet blir svakere med alderen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg