I’m a #nellyholic

Reklamelinker nelly

Nå har Nelly en kampanje gående, nemlig #nellyholic! Det er en mix av favorittplagg som nelly har satt sammen, alt fra kjoler og bukser til smykker. Og det beste av alt – i anledning #nellyholic her de en #konkurranse hvor du kan vinne hele 10.000 å shoppe for! Hvor fantastisk er ikke det?? Er nok enhver jentes drøm å kunne shoppe for 10.000 uten å måtte betale for det selv, vet hvertfall at det er min drøm hehe. . . Du kan lese mer om konkurransen HER! Du skal i korte trekk bestille deg noe på nelly slik at du får en sticker med nellyholic, så legge ut et bilde med stickeren på instagram og hashtagge #nellyholic så er du med i konkurransen. Enkelt eller?

Jeg har plukket ut litt forskjellige klær, hverdagsklær først og festklær til slutt! Håper dere finner noe dere liker, jeg gjorde hvertfall det. . . Og ikke bare litt. . .

Jeg har valgt ut noen av nellyholic-klærne som var under kategorien every day favorites (direktelink til utvalget), likte spesielt det skoparet med sølvdetalj på hælen og skinnjakken! Stikketgenseren så også kjempegod ut, spørs bare om det ikke må bli en sånn til vinteren. . . Kan jo aldri få for mange stikketgensere, hehe.

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER

Genser HER, bukse HER, sko HER og armbånd HER.

Skjorte HER, skinntights HER, veske HER, lue HER

Selv om sommeren er over betyr det ikke nødvendigvis at kjolene må pakkes bort – tvert i mot! Bursdager og andre festligheter er jo året rundt, så hvorfor ikke unne seg en ny kjole? Kjole nr 2 er hvertfall snart i mitt klesskap, gleder meg såå til å se den i virkeligheten! Den første kjolen skal jeg også tenke på, for den var utrolig nydelig. Skoutvalget finner du HER. Også der er det syykt mye fint. . .

Favorittkjolene mine! 1. HER, 2. HER, 3. HER 4. HER. Alle nellyholic-festkjoler finner du HER.

Men – når vinteren kommer er det kanskje godt med en jakker over kjolen. . . Og der har nelly også veldig mange fine! Jakke nr 4 har jeg sett på veldig lenge og tror nok jeg blir å kjøpe den på lønningen som kommer nå. Jakken av typen 1 og 3 har jeg også tenkt på en stund, men har funnet en annen på nelly som er nesten helt lik dem som jeg kommer til å kjøpe. Synes det er såå fint med skinnermer! Noen du likte?

1. HER, 2. HER, 3. HER 4. HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg