filmtips!

Fredag igjen, utrolig deilig! Har jobb i helgen men det gjør i grunn ingenting, er egentlig bare morsomt å jobbe på lørdager siden det som oftest er fult kjør hele dagen. Ellers klarte jeg å stå opp umenneskelig tidlig i dag og har nå goood tid før jeg skal på jobb klokken 4. Skal lage meg god frokost og se noen episoder av medium, har jo sett mye av det på tv men føler at alle tre sesongene jeg har sett til nå har vært helt nytt for meg?? Jaja er bare godt det da haha.

Sååå noen filmtips til dere for helgen. . . Er det noen kategorier dere ønsker jeg skal komme med filmtips? Til nå har jeg egentlig bare hatt en blanding av det meste, men om dere vil ha feks romantiske filmer eller skrekkfilmer kan jeg alltids ordne det!

1. The Amityville Horror // 2Bad Teacher // 3What to expect when you’re expecting // 4. The Proposal // 5. 21 Jump Street // 6. Mean Girls



Noen filmer du ikke har sett?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg