avicii copycat

Helt siden Avicii kom ut med det nye albumet og jeg hørte Dear Boy har jeg mast på vennene mine om at jeg har hørt melodien, bare litt roligere, en annen plass. Det har gjort meg gal å ikke komme på hvilken sang det er. . . Det var en sang jeg hørte sykt mye på da jeg gikk på ungdomsskolen, og jammen hadde jeg rett! I helgen klarte jeg endelig å komme på hvor jeg hadde melodien fra, en lettelse for meg som ikke har tenkt på annet i flere uker haha. Fronda med Sommar er skremmende lik dear boy. . . Men siden de begge er svenske kan det jo hende det er avtalt?

Her er sangen fra 2008.

 Hør fra 01:09, noen andre som hører likheten mellom begynnelsen til sangen over og denne. . .?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg