tips til håret!

Reklamelenker

Tenkte å komme meg litt hår-tips til dere! Har bestilt meg en ny shampoo, balsam og hårkur som jeg snart får, så når jeg har prøvd de skal jeg skrive om dem. Men akkurat nå er det disse tingene jeg kan anbefale! Shampooen og balsamen jeg bruker nå er fra sebastian, og sebastian kan jeg alltid anbefale. Sebastian-produkter kan du kjøpe HER, det er de store flaskene på 1L som jeg bruker, men siden jeg er tom for dem har jeg bestilt meg hjem sexy hair, tror jeg det var.

Først og fremst: min elskede GHD ♥ Vet ikke hva jeg skulle gjort uten den. Den er virkelig fantastisk! Nelly har GHD HER, den kunne jeg virkelig tenke meg, hvem vil vel ikke ha en rosa slettetang. . . Haha. De har også i flere andre farger! Men rosa var desidert finest, heh. . .

Hårolje fra redken, I looove it! Har brukt denne i snart ett år. Bruker den etter jeg har tørket håret, før jeg føner og sletter det. Den hjelper til å beskytte håret mot varme samtidig som den tilfører håret fuktighet og gjør det mykt! Kan kjøpes HER

Denne oljen fra Body Shop er fantastisk, den kan brukes på hele kroppen – inkludert håret! Jeg brukte den i håret en gang men hadde kanskje litt for mye i, så fikk en veldig “våt” look, haha. Men tror den kan være utrolig bra å bruke i håret om man tar riktig mengde! Den er veldig god å bruke på leggene også, etter man har barbert seg.

Tangle teezer er den beste hårbørsten jeg noen gang har brukt, både med vått og tørt hår! Den blå er ment for vått hår, så den bruker jeg når jeg vasker håret og det er vått. Den rosa er ment for tørt hår og den bruker jeg hver dag. Den sliter ikke på håret og lugger ikke like lett som en vanlig hårbørste. Lillesøster er også veldig glad i den, hehe! Kan kjøpes HER.

Adlinks!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg