lykke kan kjøpes vol 2

Reklamelenker

Lykke i posten i dag ♥ ♥ ♥ ♥ Og ikke et sekund for sent! For nå fikk jeg nemlig testet ut shampooen med en gang, wii. Bestilte dette før forrige helg, så jeg er litt skuffet over leveringstiden. . . Skriver litt om de forskjellige produktene, men når jeg har testet dem over en stund kan jeg godt skrive om dem igjen, om dere vil? Og er dette slik dere liker, altså å lese om forskjellige hud/hårprodukter og sminke?

Og først et lite tips til dere som er Ole Henriksen fans; i følge siden til blivakker er det mye billigere enn andre nettbutikker! Det er jo litt greit da, siden det i utgangspunktet er litt dyrt for de produktene. Jeg er uansett utrolig glad for at jeg endelig tok meg råd til å prøve ut noen av kremene, må nok bestille mer når lønningen kommer! Se hele utvalget til Ole Henriksen HER.

Silky Sexy Hair – Shampoo og Balsam for thick hair 2x 1000ml
Shampoo og balsam HER. De er på tilbud nå faktisk, bare 299kr for en flaske på 1L! Og veiledende pris er hele 1239kr, man sparer nesten 1000kr der altså. Jeg har hatt mine flasker med 1L sebastian balsam og shampoo i et halvt år nå, så det er virkelig verdt å kjøpe så store flasker. Så slipper man å kjøpe annenhver uke! Og disse luktet helt sinnsykt herlig! Har aldri hatt en shampoo som luktet så godt. Klarer ikke helt å finne ut akkurat hva den lukter, men godt er det hvertfall haha.

Ole Henriksen: African Red Tea Exfoliating Lip Salvation
Denne tok jeg helt feil av, jeg trodde ærlig talt det var leppeskrubb. . . Men det var det altså ikke. . . Det var en helt vanlig lipsyl. . . Så det var den sorgen! Men god var den uansett, og smakte himmelsk haha. Koster 155kr og kan kjøpes HER. Fikk faktisk mykere lepper med en gang, vet ikke om det bare er noe jeg innbiller meg, men mest sannsynlig ikke. Den inneholder ikke parabener, inneholder naturlig afrikansk rød te (som er en kraftig antioksidant) og er beriket med smørende og mykgjørende ekstrakter!

Ole Henriksen: Blue/Black Berry Enzyme Mask
Denne prøvde jeg nå nettopp etter å ha vært i dusjen, så vet ikke hva jeg kan si om den helt enda. Men den skal visst være sendt fra himmelen for tørr og sart hud! Noe som jeg såårt trenger for tiden. . . Føler bare ansiktet mitt faller fra hverandre mer og mer haha. Den skal også sikre at du får en glatt og forbedret struktur, samtidig som den skal føles silkemyk og full av glød. Denne skal du bruke 2 ganger i uken etter rens og skrubb! Kan kjøpes HER til 380kr, denne er jeg ganske sikker på varer leeenge. 

Ole Henriksen: Vitamin Plus Balancing Creme
Denne kremen måtte jeg kjøpe etter å ha prøvd Martine sin. Den er såå god! Hun har hatt sin krukke kjempelenge, for du trenger nesten ikke bruke noe krem for å få over hele ansiktet. Det er rett og slett en dag og nattkrem som du bruker morgen og kveld. Og den er utrolig drøy i bruk! Noe som bare er positivt. Den er fylt med antioksidanter, urter og vitaminer, med andre ord bare ting som er godt for huden! Den tilfører huden fukt samtidig som den stabiliserer og beskytter den. Denne er også utrolig bra for menn! Kan kjøpes til 400kr HER. Og en liten funfact: bla Naomi Campbell, Snoop Dogg og Tyra Banks bruker akkurat denne kremen. . .

Adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg