dagens wants og 15%

Reklamelinker nelly

Har sett litt på nelly og funnet noen nye favoritter, som jeg gjør hver-eneste-dag. . . Jeg klarer faktisk ikke å gå en dag uten å se på nyhetene deres, haha. Litt over gjennomsnittet glad i klær kanskje? Er bare glad jeg har viljestyrke nok til å ikke bestille mer enn jeg burde! Fikk jo hjem en pakke i forrige uke, skal jeg vise dere når jeg får tatt bilder. Skal prøve å få gjort det i dag!

Og nå har forresten nelly 15% på ALLE jakker! Hele utvalget finner du HER.

Noen favoritter? ♥

Ååh, jeg ELSKER at glitter og paljetter er tilbake igjen! Det kommer jo alltid rett før jul føler jeg, er det bare meg eller?

Skoene var sykt kule! Kanskje litt inspirert av nike-skoene? De koster hvertfall bare 399kr, så disse får komme hjem til meg! Eelsket skjerfet.

Sinnsykt kule sko! De koster også bare 399kr, spørs bare om ikke disse også får komme i samlingen min. . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg