killer queen by Katy Perry!

Reklame

Som alle andre sangstjerner har nå Katy Perry også gitt ut en parfyme! Jeg har egentlig ikke vært fan av henne og musikken hennes, med unntak av noen få sanger som har klistret seg fast, men parfymen kan jo være god uansett! Så kanskje jeg må gi henne en sjanse after all? Fra før av har jeg hatt blant annet alle Britney Spears sine, Justin Bieber, Beyoncè og Christina Aguilera sine parfymer, så det er ikke bare ett talent sangstjerner har – tipper jeg blir like fornøyd med Katy sin! Må uansett prøve, det må jeg alltid. . . Også var den jo så fin! Om jeg ikke liker den må jeg nok uansett kjøpe den for å ha til pynt, haha. Det eneste jeg tenkte var “åj, hvordan skal jeg klare å få den til å stå på benken. . .” haha, så dette er nok en diamant som må ligge! Parfymen skal hvertfall spille litt på det kongelige, blant annet skal den lukte av mørk plumme, ville bær, blomster og kasjmir. Den kan kun kjøpes på cubus og kicks! Videoen de har laget til parfymen var også ganske kul, så legger den med under her.

Noen som har parfymen eller har prøvd den? Jeg er så nyskjerrig på hva den lukter!

 

Annonse

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg