colourful workout

Reklamelinker nelly

Jeg måtte faktisk gråte litt i natt, våknet klokken halv 5, så ut vinduet og så HVITT! Og nå når jeg våknet så jeg bare sol inn vinduet så da tippet jeg alt var borte, men neida. . . Jeg hater snø, det er ingenting positivt med det?? Så nå er livet kjipt.

Jeg trenger alltid nye treningsklær, aalltid. . . Og siden jeg trener 3-4 ganger i uken er det faktisk nødvendig med nye treningsklær ca annen hver måned! Eller helst hver måned. . . Jeg blir jo så fort lei! Og ingenting får motivasjonen mer opp enn nye klær i friske, fine farger. Og sko, herregud nye treningssko. . . Må trøsteshoppe litt.

Noen andre som skal kjøpe seg nye treningsklær? Jeg har satt sammen noen kollasjer til dere med tips til matchende klær! Selv falt jeg helt for det meste, men mest treningsbhen og jakken i rosa, jeg må ha. . . Og det i lilla. . . Og blått. . . Og orange. . . Haha ja dere ser, vanskelig å bestemme seg! Men det i rosa står høyest på ønskelisten, så det blir nok litt shopping når jeg får lønning!

Jakke HER Sko HER T-skjorte HER TreningsBH HER Flaske HER Tights HER.

Tights HER Jakke HER Sko HER T-skjorte HER TreningsBH HER

Genser HER Sko HER TreningsBH HER Flaske HER Tights HER

Tights HER Jakke HER Sko HER Singlet HER TreningsBH HER Sokker HER


5 kommentarer

Siste innlegg