eau de perfume

Tenkte å vise dere mine favorittparfymer! Forhåpentligvis er det interessant for noen, men sikkert ikke alle. Kanskje dere har noen parfymetips til meg, hvilken parfyme bruker du? Samlingen min kan aldri bli FOR stor, så jeg vil gjerne finne noen nye favoritter til skapet mitt! Også klarer jeg aldri å lære meg forskjell på eau de perfume og eau de toilette eller hva det heter. . . Trodde alt var parfyme, jeg? Tydeligvis ikke.

Ralph by Ralph Lauren
Haha jeg har seriøst brukt 5-6 år på å finne ut om denne har et navn, så finner jeg ut nå at den bare heter Ralph. . . Kanskje det skulle vært litt åpenbart? Dette har hvertfall vært favoritten min for mange år siden, og nå hadde jeg et gavekort på 500kr på parfymelle som jeg brukte på å kjøpe nettopp en ny Ralph Lauren parfyme! Bare i en størrelse større enn jeg hadde før. Jeg angrer ikke et sekund, den er like god som den var da jeg gikk på ungdomsskolen, hehe. Har selvsagt tatt var på de to gamle flaskene mine, så det er de dere skimter i bakgrunnen. Elsker tomme parfymeflasker som pynt! 


Escada ♥
Her kan jeg ikke velge en enkel, fordi alle sommerduftene escada har hatt har vært AMAZING! Du får jo ikke tak i duftene andre ganger enn den sommeren den kommer ut, så jeg gleder meg stort til sommerduften til neste år. I love them! Og flaskene, hehe. . . Bare måå ta vare på. En dag er jeg nok glad for at jeg har samlet på alle! 

Someday by Justin Bieber
Denne bruker jeg ganske sjelden, egentlig bare fordi jeg ikke vil bruke den opp hehe. . . Men den er utrolig god! Også er jo flasken nydelig da, nesten den eneste grunnen til at jeg kjøpte den – oog fordi jeg var crazy Bieber-fan på den tiden. Utrolig nok har jeg roet meg ganske mye etter konserten hans, kanskje fordi jeg endelig har fått sett han? Haha var visst bare det som skulle til! 


Moods of Norway
Denne parfymen kjøpte jeg for et år siden men har ikke blitt så veldig mye brukt. Jeg vet ikke hva det er med lukten, men den føles så “vinter”. Derfor har jeg latt den stå i skapet hele sommeren, men nå må jeg vel ta den frem om ikke så veldig lenge! Også minner den meg om Sophie av en eller annen grunn, haha. Ikke fordi hun har brukt den, men fordi jeg dro til henne rett etter jeg hadde vært i byen og kjøpt den. . . Haha??


D&G 3 L’IMPÉRATRICE
Denne har jeg brukt i ett år, I LOVE! Det er den beste parfymen jeg noen gang har hatt. Meen jeg kan ikke bruke den hver dag siden den bare finnes på taxfreen. . .  Utrolig kjipt, men har heldigvis en god del igjen!


9 kommentarer

Siste innlegg