mid season sale!

Reklamelinker nelly

Nå har jo nelly åpnet salget sitt igjen og har masse herligheter som er satt ned med opptil 85%! Så her er det masse penger å spare om man trenger ny kjole, finsko eller bare rett og slett en genser. Jeg har plukket ut mine favoritter blant kjolene og penskoene, så her er det bare å go crazy ♥ Jeg har selv bestilt meg hjem litt nytt, så i slutten av måneden skal jeg poste alt!

Klikk på bildene for å komme til plaggene! HER er hele utvalget av kjoler på salg og HER er hele utvalget av finsko ♥ Koden til salget er VIPSALE.

Paljetter og glitter slår aldri feil! Såå mange fine til feks jul og nyttår.





Denne i blå har jeg kjøpt meg! Men den er veldig liten på størrelsen. . . Så her burde du gå opp en størrelse om du har pupper. . .



Jeg har masse pensko, men selvfølgelig kan jeg ikke gå i de. . . Men jeg må jo ha dem uansett! Og er jo uansett pent å se på, så de tar seg godt ut på hyllen! Noen andre som har det sånn? Kjøper sko, men har dem bare til pynt? Haha en litt sær egenskap. . .


4 kommentarer

Siste innlegg