Q&A #17

Svarer på de spørsmålene som var kommet på innlegget, om dere lurer på noe mer er det bare å kommentere her! Noen som ble litt klokere nå?

Hvor jobber du?
På Nor Style, en butikk hvor vi selger barneutstyr og barneklær!

Hvor mange søsken har du?
Jeg har fire småsøsken. Nikolai (11 år), Malin og Sigurd (10 år) og Helene (8 år). Nikolai og Helene er det mamma som har og pappa har tvillingene.


Koffør bynte du å blogge? 🙂
Jeg begynte å blogge fordi jeg syntes det virket morsomt! Begynte i 2008/2009 på blogspot, så fikk jeg en ny blogg også fikk jeg denne etterpå. 

Går du noen gang lei av bloggen? 🙂
Ja, det gjør jeg. . . Er ofte sånn “shit, hva skal jeg blogge om i dag??” og stresser ofte med å få ut innlegg. Men jeg tenker at det er bedre med et innlegg med mening enn bare “hei i dag har jeg ikke gjort så mye har ikke noe å fortelle” for så å slenge med et gammelt bilde. Men nei det er vel ikke akkurat å gå lei, men jeg har dager hvor jeg ikke orker å blogge og da gjør jeg helt enkelt ikke det.

Ka like du best med livet ditt no? 🙂
Akkurat nå såå. . . Jeg vet ikke, liker alt! Haha.

E du avhengig av sims? 🙂 hahah
Hehe, tja. . . Har spilleperioder hvor jeg er totalt avhengig, men så går det bort etter noen uker, så er det påan igjen etter en stund.

Er du og Sophie enda venner? er så lenge dere har vært sammen
Joda, vi er enda venner! Men som dere kanskje har fått med dere er hun utrolig mye ute å reiser for tiden, så derfor er det en god stund siden jeg så henne sist. Heldigvis er det vår tur til å reise sammen igjen i februar ♥

Snuse du? 🙂
Ja, det gjør jeg. Og jeg anbefaler ingen å begynne! Jeg var ung og dum, det er selvfølgelig ingen unnskyldning nå, men det er veldig vanskelig å slutte når du har begynt.

Kordan e livet i Harstad? 🙂
Ikke så aller verst, kunne hvertfall ikke sett for meg å bo en annen plass akkurat nå!

Kunne du tenkt dæ å bo en ainna plass? – hvis ja, kor? 🙂
Hm. . . Kanskje det, men ikke som jeg kommer på akkurat nå!

Kjæreste? eller noen i kikkerten? 🙂
Nei og nei.

Har du hatt kjæreste før, sånn seriøst forhold? 🙂
Nei, det har jeg ikke.

Kor hente du inspirasjon til klær? 🙂
Jeg er ikke typen som sitter og søker opp på nettet etter stiler og sånt, jeg kjøper bare de klærne jeg liker!

E dokker mange i familien? 🙂
Hos pappa er det meg, han og småsøskene mine. Mamma har kjæreste og to barn. Ellers har jeg mange tanter og onkler om du tenker på det? Men kun en bestemor igjen, hun er verdens beste ♥

Skulle du ønske at du va fra Oslo området? 🙂
Nei, egentlig ikke. Jeg har jo bodd en stund nede rundt Asker/Bærum og Jessheim, men da var jeg bare 6 år så jeg husker ikke så utrolig mye.

Har du din naturlige hårfarge no? 🙂
Nei, det er stripet veldig mye! Naturlig har jeg veldig brunt hår.

Kjøpte du bilen din sjøl? 🙂 (hvis æ ikke huske helt feil, så har du egen bil ja?)
Jepp, jeg har egen bil! Og har kjøpt den helt selv. Har lån på den, men betaler alt fra egen lomme. Det er noe jeg er veldig stolt over, at jeg klarer å betale for min egen bil. Jeg betaler både forsikring, årsavgift og lån. Det er dyrt å ha bil når man er ung, men jeg hadde ikke klart meg uten den! Jeg kunne heller ikke tenke meg å kjøpt en rimeligere bil bare for å spare litt penger, jeg trenger en ny og trygg bil når jeg for eksempel skal kjøre hele veien til mamma. Føler meg tryggere enn om jeg skulle hatt en bil fra 90-tallet!

Kordan går det med treningen?
Det går supert! Forrige uke var veldig slapp, men jeg starter med godt mot denne uken. Skal trene annenhver dag denne uken! Så i dag er fridag, så er det full fart igjen i morgen.

Hva er dine tips for å lykkes med treningen?
Ha troen på deg selv, finn ut hva som motiverer deg. Skrev et innlegg HER om hva som motiverer meg til å trene!

Hva er planene dine framover med tanke på jobb og skole?
Akkurat nå skal jeg bare jobbe og jobbe. Må tjene meg opp litt penger! Men såklart, jeg tenker jo på å ta videre utdanning en gang i tiden. Bare ikke akkurat nå!

Trives du med livet ditt akkurat nå?
Ja, det gjør jeg! Trives veldig.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg