depend gellack

Reklamelenker nelly

I forrige uke kjøpte jeg meg kit for å legge geleneglelakk og i dag fikk jeg endelig prøvd det ut! Superenkelt og tok bare 6-7 minutter. Husker ikke nøyaktig hva den kostet, men du kan kjøpe et billigere sett på nelly HER. Om du vil prøve det jeg har er det fra cubus! Kostet nesten 500kr og neglelakken kjøpes separat. Har du prøvd geleneglelakk?

Disse to fargene kjøpte jeg, var den mørke jeg tok på i dag.

Fancy LED lampe, trenger bare 30 sekunder under så er neglene klare for neste strøk! Et lag base, to lag neglelakk og et lag top coat. Det er jo som en lek. Også blir neglene kjempeglatte og neglelakken er helt jevn! Det sliter jeg med med vanlig neglelakk. . . Blir alltid noen steder som er mindre neglelakk på.

Og sånn ble resultatet, I love it! Vanskelig å få perfekt bilde av hvordan det ser ut.

#neglelakk #gellack #depend #cubus #pink #thinkpink #nailpolish

14 kommentarer

Siste innlegg