nyttårskjolen, maxidress

Reklamelinker nelly

Jeg er vel ikke den eneste som har begynt å se på julekjoler allerede? Du skal jo ha kjole til julebord, juletiden, nyttår og kanskje enda flere anledninger. Jeg er dødsredd for å ikke få kjolen min i god tid før jul, så det blir ikke lenge før jeg bestiller de kjolene jeg faller på. I tillegg er det jo surt å bestille en kjole som viser seg å være for stor eller liten, også har du ikke tid til å bytte. . . Men siden jeg er ganske ubesluttsom blir det vel ikke for om noen uker jeg bestemmer meg, hehe. . . Noen kjoler du likte? Klikk på bildene for å komme til kjolene! Jeg deler dette innlegget opp i flere innlegg sånn at det ikke skal bli så veldig mange bilder, men starter hvertfall med maxikjoler! Neste gang er det kortere kjoler.

Jeg elsker lange kjoler, men for meg som er så lav føler jeg det blir litt feil. . . Blir for langt og jeg kan ikke gå i hæler, haha. Har uansett bestilt meg en lang kjole på ebay som jeg skal ha på julebordet med jentene i slutten av november, for der har vi dresscode lang kjole. Er bare redd den skal være stygg i virkeligheten og alt for stor. . . Men får bare vente og se! Her er hvertfall mine favoritter av maxikjolene nelly har inne nå. Liker du maxikjoler?








adlinks!

#nelly #kjoler #dresses #maxidress #mote #kjole #tips

8 kommentarer

Siste innlegg