julegavetips til venninner

Reklamelenker nelly

Klikk på bildene for å komme til produktene!

Del 1 av julegavetips! Denne gangen blir det til venninner. Venninner er vel egentlig noe av det enkleste å kjøpe gave til, med mindre de kommer med “ønsker meg ingenting” (noe mine venninner aldri har sagt da, hehe. . .) Men om du har vært så uheldig å fått den, så har jeg hvertfall noen tips til deg! Jeg bruker egentlig bare å tenke “hva kunne jeg tenke meg å få i julegave?” også blir julegavehandel som en lek. Eller så kan du gå for noe jeg har gjort flere ganger, kjøpe goodiebag! Fyll den med godteri, sokker, truser, vin, mascara, sminke, løsvipper, hudprodukter – ja, du kan rett og slett kjøpe masse småting og legge i en eske. Det er jo morsomt da! Er det noen som vil ha del 2 av julegavetips til venninner?

Gaveesker som disse er jo en sikker vinner, alle trenger vel et par nye dusjsåper som lukter himmelsk? Eller en ny lipgloss? Eller kanskje rett og slett en gaveeske med produkter fra favorittmerket? Uansett så tror jeg det vil falle i smak hos enhver jente!














4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg