tusen tanker..

Den siste tiden har jeg stresset en del, noe som har resultert i sene netter og mye stress generelt. For det første strøk jeg i historie, så dette er et fag jeg må ta opp som eksamen nå før jul. Så fant jeg nettopp ut at å ta en muntlig eksamen nå til dags er utrolig vanskelig, for man trekker tema – og får bare 30 minutter til å forberede seg til fremlegg. . . Seriøst? Er det i det hele tatt mulig? Dette tilsier at jeg er nødt til å hardpugge noe forferdelig den neste måneden for å kunne absolutt alt som står i historieboka. . . For jeg trekker tema om norge og ett tema om verden. Så ja, jeg må kunne absolutt alt og skrive ned notater om temaet på en halvtime. . . Vel, jeg ser faktisk ikke for meg å gjøre det. Jeg har faktisk bare lyst til å grave meg selv ned nå, og jeg synes evig synd i dere som går på skole nå om dere må følge disse reglene også! Jeg som er såå glad for å være ferdig med skole, lekser og alt det styret. . . Så må jeg sette meg ned nå for å lese til en eksamen. Joda, jeg har jo kun meg selv å takke – men jeg klarer enda å se det positive i det! Og det er at jeg bare er glad det var det eneste faget jeg strøk i, haha.

For det andre sliter jeg med å finne meg en ekstra jobb. Jeg har jo enda jobben min på Nor Style, men dessverre er det bare snakk i rundt 50 timer i måneden med mindre noen er syke og jeg får deres vakter. Og så lite timer tilsier dårlig lønn. . . Og jeg som har lån på bilen min er egentlig ganske avhengig av å ha litt ekstra i inntekt, også vil jeg jo helst kunne sette av litt på sparekonto hver måned! Jeg har fast trekk til sparekonto og BSU, men ikke på langt nær på så mye som jeg skulle ønske jeg hadde. . . 500kr til BSU og 700kr til sparekonto – dette skulle jeg ønske jeg kunne doblet, eller helst tredoblet. Men sånn som det er nå blir det litt vanskelig. Og ja, jeg har spurt utallige plasser, men de fleste har fullt opp eller så er det kun snakk i litt helgearbeid nå og da – og det er ikke noe for meg. Men jeg holder håpet oppe, det kommer nok en jobb min vei snart! Forhåpentligvis.

Haha sinnsykt random bilde. Meg og Martine i 2010 på klassetur!

1 kommentar
    1. jeg hadde muntlig eksamen, og på samme måte som deg, men jeg hadde naturfag! Fikk 5, og det er ikke så skummelt som du tror 😀 det går sikkert bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg