tips til farsdagsgave!

Nå er det snart tid for farsdag igjen, dagen nærmer seg med stormskritt og jeg skal ærlig innrømme at gave har ikke streifet meg en eneste gang. . . Farsdag kommer alltid like overraskende på meg, hvert eneste år. Så derfor får jeg det ganske travelt til helgen, hehe. I tillegg har jeg har en pappa som ikke liker at jeg bruker penger på han, så jeg får se hva jeg finner på. . . Vet uansett hva jeg har tenkt å kjøpe – og jeg kommer til å bruke penger! Hehe.

– Blomster
Det er jo fint å komme med en blomsterbukett eller en blomsterdekorasjon!

– Scrapbook
Sett deg ned og lag en scrapbook med gamle bilder av deg, han og eventuelt søskene dine, det er nok en gave han vil sette veldig stor pris på. Veldig koselig og ikke minst personlig!

– Kalender
Om du skal lage en kalender begynner det kanskje å haste litt her. . . Men også her kan du lage en kalender med bilder av dere – og eventuelt søsken! Dette er en veldig koselig gave og jeg har selv tenkt tanken på å lage noen kalendere med meg og mine søsken og gi i julegave til noen i familien.

– Hud- og hårprodukter
Kjøp en liten goodiebag med barberskum, barberhøvler, shampoo, balsam, ansiktskrem, aftershave eller uansett hva det måtte være han bruker!

– Lag middag
Lag middag eller frokost til han – det tror jeg han setter pris på! Helst overrask han med at maten står klar når han kommer hjem fra jobb eller står opp. Jeg vet selv at om jeg får servert et herremåltid blir jeg veldig glad, mest fordi jeg slipper å lage selv hehe. . .

– En flaske vin
Om du er gammel nok kan du jo kjøpe en flaske vin, eller kanskje cognac? Kommer jo litt an på hva han liker.

– Gavekort
Kanskje gavekort på en spabehandling, som f.eks massasje? En time med avslapping tror jeg alle fedre har godt av! Pappa går til kiropraktor, så jeg ville nok heller gitt han penger til det. Og om du bor hjemme kan du jo lage gavekort hvor det står “1 gratis husvask” og “gratis bilvask” eller noe sånt. Litt morsomt!

– Bøker
Er han glad i å lese kan du jo kjøpe en god bok! Dra på bokhandelen og spør etter en bok som kan passe for han, sjekk gjerne hvilke bøker han har lest tidligere, sånn at du har noe å gå etter.

– Film
Om han liker å se på filmer vil en bra film være perfekt, også her kan du se litt på hva han liker å se på – eller kanskje finne ut hvilken skuespiller som er hans favoritt?

– Klær
Synes du kanskje han trenger litt nye klær? Det er jo en typisk farsdagsgave føler jeg, en ny genser og et par sokker! Hehe. Men det er jo ikke dumt da, jeg har selv en pappa som ikke kan fordra å gå i butikker, så jo flere plagg han får i gave som han ligger, jo mindre trenger han å dra på butikken å handle selv! 

Haha, denne var litt morsom da!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg