mine hjertevenner

En av tingene jeg virkelig ser frem til nå før jul er premieren på Jul i Flåklypa! Barn nå til dags har nok ikke samme forholdet til Flåklypa som vi “eldre” har, haha. . . Da jeg spurte lillesøster om hun hadde sett Flåklypa sa hun bare “nei ka det handle om?” så svarte jeg “det handler om Solan og Ludvig, og Reodor Felgen”, jeg fikk bare et dumt blikk og ble egentlig bare litt oppgitt over at hun ikke har sett den. . . For alle har vel sett Flåklypa?? Jeg mener, det går da tross alt på TV en gang i året. . . Hvert år. . .

Vi fikk hvertfall inn Flåklypaklær på jobb for rundt en måned siden som vi nettopp la ut i butikken, de er så fine! Gensre med Ludvig og Solan, stikkajakker og joggedresser. . . Selvfølgelig måtte jeg prøve, men jeg må innrømme at 12 år, som var største størrelse, ble litt i minste laget for meg. Jeg vil også ha klær med Ludvig på! Mine hjertevenner ♥ 

Her er hvertfall en smakebit på filmen! Noen andre som gleder seg??

Også er det jo Solan, Ludvig og Gurin med reverumpa, bare jeg som blir litt nostalgisk nå? Hehe fikk virkelig flashback til barneårene da jeg så dette klippet! Husker godt at jeg har sett denne filmen noen ganger, minnene løper om kapp her. Men irriterer meg grønn at jeg ikke vet om det er jeg som har hatt den – eller om jeg har sett den hos noen andre. . . Så derfor gikk jeg rett på cdon og satte opp bestilling! Selvfølgelig var de fri på lager, så må nok vente en stund. . . Men er verdt det! Jeg smiler bare jeg ser på filmen, har sikkert ikke sett den på 14 år nå.

#minner #memories #flåklypa #film #trailer

7 kommentarer

Siste innlegg