snart to barn

Reklamelinker nelly

Nå er jeg snart på tur ut døra, skal bare springe ned på badet og slette håret før jeg kaster meg i bilen og kjører til Leknes for å dra på peppes med jentene! Jeg har ikke spist den nydelige sjokoladekaken (eller brownie er det vel) deres på alt for lenge, så jeg gleder meg til å bestille den. Vi blogges i kveld, skal prøve å få dem til å stille opp på bilder ♥

Det er jo snart jul, da kan jeg vel alltids håpe at noe av dette havner under juletreet til meg? Hehe neida, tror nok ikke det kommer til å skje. . . Med mindre jeg kjøper til meg selv da! Og jeg bruker jo faktisk å kjøpe 2-3 gaver til meg selv hvert år, for jo eldre man blir – jo mindre gaver gir familien deg. Nå er jeg blitt “voksen” og regnes egentlig ikke som “verdig” å få julegave, haha. Litt trist, men jeg må vel bare godta at jeg blir eldre for hvert år! Snart har jeg to barn, lite hus og katt. Jeg kan nesten ikke vente. . . Haha tipper noen trodde jeg ventet tvillinger nå på grunn av overskriften, men det gjør jeg altså ikke! Her er hvertfall det som står øverst på min ønskeliste nå for tiden! Så når lønningen tikker inn spøker det vel for at jeg bestiller noe nytt. . .

KLIKK PÅ BILDENE FOR Å KOMME TIL KLÆRNE





8 kommentarer

Siste innlegg