everyday essentials

Tenkte å vise dere produktene jeg ikke klarer meg uten i løpet av en dag, var noen som var interessert i det. Så her er 6 produkter jeg ikke klarer meg foruten! Og litt om de forskjellige produktene. Hva synes dere? Vil dere ha flere slike innlegg?

1. Ole Henriksen – african red tea exfoliating lip salvation. Denne klarer jeg meg ikke uten, bruker den hver eneste dag! Den er utrolig god for leppene og gir veldig mye fuktighet. Også smaker den veldig godt. Denne topper alt av lipsyler jeg har prøvd!

2. Ole Henriksen – vitamine plus balancing creme. Denne bruker jeg hver kveld og om morgenen når jeg husker den. Den gir utrolig mye fuktighet til huden, noe jeg trenger spesielt nå på vinteren. Den er veldig drøy i bruk, noe som gjør at du har boksen veldig lenge – derfor er den virkelig verdt å investere i! Var Martine som fikk meg til å begynne med den, og nå sverger jeg til den.

3. Tangle Teezer splash blå og Tangle Teezer the original rosa. Alle har vel hørt om tangle teezer? Verdens beste hårbørste som er ment for floker og ellers uregjerlig hår. Om du sammenligner den med en vanlig hårbørste vil jeg si at denne lugger 90% mindre. Jeg sverger hvertfall til den! Den blå bruker jeg i dusjen etter jeg har tatt i balsam, sånn at det skal floke seg mindre, og den rosa bruker jeg til vanlig i tørt hår.

4. BareMinerals Original Foundation i medium og BareMinerals Ready Foundation i medium beige. Disse bruker jeg hver eneste dag, foundation bruker jeg som oftest over vanlig founation (enda det strengt tatt ikke trengs) og den gjevner seg veldig ut i fjeset. Det smelter på en måte inn! Grunnen til at jeg bruker foundation under er at da går det fortere, men når jeg har god tid dropper jeg foundation, er jo det som er best for huden. Ready foundation er et pudder man skal bruke som en “finish”, den hjelper til å holde huden matt, så resultatet blir bedre. Om du sliter med at fjeset ditt ser svett ut i løpet av dagen, så er dette pudderet for deg. Det holder hele dagen og huden holder seg like matt! Om du skal kjøpe dette må du nesten ha det i samme farge, siden det bare er for gi en matt finish – ikke gi mer farge. Begge to er et must for meg om morgenen!

Alle produktene er linket til blivakker, det er der jeg bruker å handle sminke, hud- og hårprodukter. De ligger en god del under veiledende pris, noe dere ser om dere går inn på produktene. Der har de nemlig oppgitt veil. pris! Ole Henriksen er mye billigere på blivakker, foran for eksempel coverbrands, derfor føler jeg at jeg kan ta meg råd til det! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg