GIVEAWAY!

Nå er det lenge siden jeg har hatt konkurranse på bloggen, så derfor tenkte jeg å komme med en konkurranse nå! Morsomt å kunne gi litt tilbake til dere herlige lesere :) Lik og del gjerne innlegget! Jo flere som deltar, jo større sjanse er det for at jeg kommer med flere konkurranser i desember. Lykke til ♥ (trekker vinnere i slutten av måneden)

Det eneste du trenger å gjøre for å være med i konkurransen er å like fanpagen min på facebook HER og legge igjen navn og epost i kommentarfeltet. Jeg kommer til å lage 5 goodiebags av alt på bildene under, så da blir det 5 vinnere. Dere kan jo også kommentere om det er noe spesielt dere kan tenke dere! Jeg glemte å ta bilde av noen ting, men det er hvertfall:

– 2 hairdonuts 
– Brun og blid mobildeksel 
– Lite sminkespeil
– Solkort med 300kr



#konkurranse #sminke #hudprodukter

67 kommentarer

Siste innlegg