uimotståelig salg

Reklamelenker

Først noen shoppingtips til dere, siden det tross alt er søndag (og dermed shoppingdagen):

Ut i dag har x-life 25% på ALT fra Röhnisch! Klikk HER for å komme til salget. Jeg har allerede klikket hjem enda en deilig anti-shaketights, shape doris er til å anbefale! Röhnisch har verdens beste treningstightser, så vet dere det. Ikke nok med det, men nelly har 30% på peplumklær! Klikk HER for å komme til salget, dette tilbudet gjelder ut tirsdag. Go crazy! Jeg har plukket ut mine favoritter, klikk på bildene for å komme til kjolene! Kjole nr 3 er på vei hjem til meg, wohiii. Den siste kjolen har jeg fra før av, den er såå fin! Det er noe med salg som bare gjør at jeg ikke klarer å stå imot, uansett hvor blakk jeg er. . . (neida får lønning den 20, jeg er ikke blakk lenge)



Ellers er det jo farsdag i dag, har dere husket å gratulere mennene i livet deres? Jeg kjøpte farsdagskake i går som pappa fikk i dag, men siden han snart skal på jobb igjen vet jeg ikke om vi får tid til å spise kake nå. Men uansett, gratulerer så mye med farsdagen pappa ♥ Du har gitt meg så utrolig mange minner som jeg vil ta med meg for resten av livet! 

Gratulerer til flotte bestefaren min som feirer farsdag i himmelen, savner deg ♥ Og farfaren min som jeg aldri fikk møtt ♥

Nå skal jeg sminke meg før jeg drar til tante og onkel for å spise middag! Ha en fin søndag, blogges senere ♥ Har en liten overraskelse til dere!

4 kommentarer

Siste innlegg