billige dyrevennlige jakker

Jeg har lagt merke til at det er flere og flere som ønsker å være dyrevennlig når det kommer til valg av vinterjakke i år – så derfor tenkte jeg å tipse dere om rimeligere jakker, uten ekte pels. Alle jakkene under her koster under 1000lappen, noe jeg anser som rimelig til å være vinterjakke. Jeg har to jakker til 2000kr, men ingen av dem har ekte pels på seg. Så man kan faktisk legge noen tusenlapper i en jakke og få falsk pels! Om det er så viktig å ha en dyr jakke, da. . . Klikk på jakkene for å komme til dem.

Også må jeg bare legge til at det gjør meg veldig glad å se at sakte men sikkert så styrer folk unna svea, canada goose og andre pelsjakker! Jo mindre etterspørsel – jo dårligere går det for dem, der har dere i korte trekk hvordan man kan få slutt på pelsindustrien 🙂 Dere vet jo hvordan det gikk med litago med moccasmak. Ingen kjøpte det – tine sluttet å produsere. (til min store fortvilelse) Hvordan kan folk få slutt på en matvare, men ikke pels? Bare ett av mange spørsmål jeg gjerne vil ha svar på.






#dyrevennlig #jakker #vinterjakke #nelly #shopping

4 kommentarer

Siste innlegg