hvilken hårfarge?

Jeg har jo lenge hatt lyst til å gjøre noe nytt med håret mitt, nå er jeg faktisk snart nødt til å gjøre noe før etterveksten tar over hodet mitt. . . Og jeg har egentlig bare to valg – enten finner jeg en fin, lys farge jeg liker som jeg kan få frisøren til å fikse, eller så drar jeg på rema 1000 og kjøper meg 5 bokser med mørk hårfarge og blir all brown. Jeg ser for meg å bli enten lys brun eller enda blondere, for sistnevnte frister ikke så alt for mye, men må man – så må man! Jeg klarer ikke å se ut slik jeg gjør nå. . .

Jeg er jo Kardashianfan nr.1 og har derfor sett litt på en hårfarge Kim har hatt. Kan nok se for meg å ha en sånn hårfarge, bare kanskje liiitt lysere? Liker når det er litt forskjellige toner i hårfargen! Uansett om du har lyst eller mørkt hår er det fint med litt forskjellige toner. Så hva synes dere jeg skal gjøre med håret mitt? For noe må gjøres. . . Og det snart. . .

#hår #hair #hårfarge #frisør #hjelp #tips #kimkardashian #kardashian

11 kommentarer

Siste innlegg