utrolig god følelse

I går ryddet jeg gjennom rommet mitt og alle kjolene mine. Kjolene jeg ikke har vært nær å komme meg inn i tidligere, får jeg på meg nå. Følelsen av å komme seg inn i kjolen jeg brukte på nyttårsaften i 2011, den er ubeskrivelig. Jeg hoppet nesten av glede, det var så godt å se at treningen har gitt resultater, ikke bare på vekta men også på klærne! Masse kjoler og topper som jeg før bare kunne drømme om å presse på meg, får jeg nå på meg uten å bruke makt.

Det er ikke mye som skal til om man vil gå ned i vekt, og er du ikke fornøyd med deg selv – gjør noe med det! Eneste jeg angrer på nå er at jeg ikke har gjort noe med det tidligere. . . Hvorfor kunne jeg ikke startet å trene i 7.klasse? Hadde jeg gjort det ville jeg hatt en noen enklere år på skolen, det er jeg sikker på. Jeg ville hatt selvtillit og ikke fått høre alle kommentarene jeg fikk slengt etter meg i 4 år, om ikke mer. Om det bare hadde gått an å gå tilbake i tid. . . Da ville jeg kun endret på en ting – at jeg begynte å trene og spise sunnere. Men dessverre er det ingenting å gjøre med det nå, jeg får heller glede meg over fremtiden!

Det eneste som irriterer meg er at jeg selv ser ikke forandringer, selv om andre forteller meg at de ser det på meg. Men jeg vet at om noen måneder gjør jeg nok det – forhåpentligvis! For her er meg, for ca 10kg siden. Jeg er jo den samme i dag som jeg var da? Bare med litt mindre ettervekst haha. Bildene er fra i mai i år!

10 kommentarer
    1. Jeg kan se det og gratulerer 🙂 10 kg er mye. Jeg gikk ned 20 kg rundt jul i fjor og har klart å holde det sånn passe av. Noen kilo har komt tilbake og så forsvunnet igjen osv osv osv… I dag senest, fikk jeg noen kjoler i posten fra h&m og for de av oss jenter som har vært vandt til å bruke 40-42 i klesstørrelse forstår hva jeg mener med det jjeg skal si nå: Kjolene var i størrelse SMALL og to av dem var litt for store… og jeg ser det ikke selv… holder opp kjolen… ser den er liten.. tar den på meg og BAM så er kjolen stor. Hahahaha… forvridd selvbilde.

    2. Gratulerer så mye! Du er superflink:D selv har jeg gått ned over 10 kg under en måned (har trent ca 1500 kcal per dag, og spist supersunt og null godteri.), men nå er det bare å se om jeg klarer å holde en livsstilsendring, med ikke så overdrevent trening og kosthold. Jeg er en utrolig utålmodig person, som tilsier at å få en ny livstilsendring vil være kanskje det største jeg har oppnådd her i livet. Haha. Men det er bare det at når jeg først går inn for noe, så gjør jeg det så overdrevent. Liksom når jeg er inne i denne måneden, så spiser jeg sinnsykt lite og sunt, og trener 2 ganger om dagen. Mens rett før dette (har ca holdt på sånn hele livet) så spiste jeg usunt for fullt og trene ingenting. (kunne liksom spise 2 liter is+ en sjokoladeplate, utenom vanlige måltider, per dag(!). Haha så nå får jeg da se.. Om jeg klarer å styre livet mitt mer normalt..

    3. Ingrid: åj, det var jo litt turbulent da, haha! jeg er også en utrolig utålmodig person, så da jeg ikke så fremgang i løpet av en måned ble jeg veldig lei og var nære å slutte med å trene.. lykke til til deg da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg