nytt på nelly.no

Jeg har slitt i to timer nå med å få lastet ned redigeringsprogram for å sette sammen tre filmsnutter fra 2011, tenkte å vise dere! Jeg synes den er litt morsom og har helt glemt å vise dere den tidligere, men dere synes kanskje ikke den er like morsom. . . Den står hvertfall på 71% nå, kan dessverre ikke si at det er på youtube men bare for å bli lagret på pcen. . . Bare det har tatt 50 minutter. . . Men om dere er heldige (eller uheldig?) poster jeg den i morgen! Spørs hvor lang tid youtube skal ha for å legge den ut.

Har dere sett at nelly har begynt å selge Chloé og Michael Kors? Har lyst på mye av det selv! Men så er det jo prioriteringer da, vil jeg virkelig bruke nærme 5000 på en veske? Nei, det kan jeg nok ikke. . . Men er jo alltids lov å drømme! En pengebok koster rundt 1000kr, det er jo faktisk ikke så ille. De har også tatt inn veskene til Michael Kors, men såvidt jeg kunne se er de nok utsolgt. Noen andre som liker å drømme, eller kanskje er så heldige at de kan unne seg selv litt dyrere ting? Men en klokke derimot – det skal jeg unne meg selv en dag! Enda jeg ikke er den store klokke-jenta, men jeg bare må ha en MK klokke før jeg dør, hehe.

Veske HER // Beige pengebok HER // Grå pengebok HER // Svart pengebok HER 

Gullklokke HER // Sølvklokke HER
Sølvklokke HER // Gullklokke HER

#mk #michaelkors #veske #klokke #pengebok #nelly #shopping

6 kommentarer

Siste innlegg