blonder på salg

reklamelinker

Nå har nelly 20% på klær med blonder! Hele utvalget finner du HER, jeg har plukket ut mine favoritter – alle er supre for juletiden! Mange av disse ble mine favoritter, men jeg må se enda et par ganger før jeg bestiller meg noe. . . Har allerede èn kjole klar til julen, men må såklart ha flere. Blir jo mange anledninger til å pynte seg! Julaften, hele julen og nyttårsaften = mange kjoler. Julebordkjolen har jeg heldigvis klar, er bare to uker til jeg skal ha julebord med jentene, godt å slippe å tenke på kjole og sko! Det står nemlig klart på rommet allerede.

Noen favoritter? ♥

HER // HER // HER // HER

HER // HER // HER // HER // HER

HER // HER // HER // HER

HER // HER // HER

#kjoler #kjole #nelly #julekjole #antrekk #mote

6 kommentarer

Siste innlegg