har du funnet?

reklamelinker!

Nå sitter jeg hos tante og onkel, søskenbarnet mitt hadde bursdag på fredag så i dag har jeg spist middag og kake her! Jeg er så sinnsykt mett av middagen at oreokaken var vanskelig å svelge, i tillegg skal den jo være så forbanna mektig. . . Men et lite stykke gikk ned, og i kveld skal jeg på flex etter en alt for lang pause derfra. Men før jeg drar på flex skal jeg en tur innom gudmor og gudfar! Egentlig frister det ganske lite å bevege seg en meter utenfor døra i dag, været har vært sinnsykt ustabilt i dag, snø og vind om hverandre i flere timer. Nå er det heldigvis opphold! Haha at man alltid skal nevne været. . .

Har dere funnet julekjolen enda? Om ikke har jeg sett eenda mer på nelly og plukket ut noen nye favoritter – ny-de-lig-e! Man må nesten ha paljetter og glitter når det er jul og nyttår føler jeg, men man kan jo selvfølgelig nøye seg med noe enkelt også. Rødt og lilla er jo alltid sikre vinnere – men sort, sølv, gull og grått er også kjempefint på julekjolen! Jeg skal komme med checklist til nyttårsaften/julebord (de fleste er kanskje allerede ferdige med julebord? jaja) om ikke så lenge, er lett å glemme de vesentlige tingene man faktisk trenger! Det skal jeg altså sørge for at du ikke gjør, hehe.

HER // HER // HER

HER // HER // HER // HER

HER // HER // HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg