vinn hele ønskelisten din!

reklamelinker!

Nå har nelly en super konkurranse gående – du kan nemlig vinne hele ønskelisten du har laget på siden deres! Jeg har selvfølgelig gått amok og har ikke mindre enn 250 ønsker, haha! Det er blant annet fire slettetanger, tre hårfønere og hele serien til Ole Henriksen. . . Når man har muligheten til å vinne, så er det bare å gå all in! Tenker nå jeg da, hehe. . . Også sier alltid vennene mine at jeg har en syk vinnerlykke, så oddsene mine må vel være litt over gjennomsnittet tenker jeg? Skader uansett ikke å prøve – da vet jeg at jeg har hatt sjansen til å vinne hvertfall!

Her har dere et lite utdrag av klærne jeg har ønsket meg! Skal ikke være mangel på ønsker her i gården. . . Du kan lese mer om konkurransen HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER


1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 
7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER



2 kommentarer
    1. Jeg tenkte litt mer sånn “jeg må ikke legge til for mange ting i ønskelista, for da vinner jeg jo ikke..” så klarte å begrense meg til 39, haha. Men det er jo SÅ mye fint! Lykke til hvertfall, hadde ikke vært vondt å vinne 250 ting!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg