gårdagens antrekk

God morgen! (noen er litt slitne i dag, ettersom jeg først skrev “Mod gorgen”)

Jeg hadde jo helt glemt av at jeg hadde en konkurranse gående, men nå skal jeg trekke vinnere av den og sende epost til de som har vunnet! Så følg med eposten din etter klokken 6 😀 Jeg får ikke tid til å gjøre det akkurat nå, så det må nok vente. Men hva sier dere til enda en konkurranse i kveld? Haha desember begynner med et smell – så sykt mange innlegg jeg har å skrive! Om konkurransen ikke kommer i kveld, så kommer den i morgen.

Jeg sto opp for en time siden og har siden da bare hørt på det dårlige været som herjer i dag. . . Ellers har jeg nettopp satt på Harry Potter og skal snart gå gjennom bildene jeg tok i går! Hadde det veldig koselig sammen med jentene i går, men humøret var ikke helt på topp så det ødela en del for kvelden min. Var hjemme halv 3 og så litt på CSI før jeg tok tidlig kveld. Det er egentlig litt godt i dag, så slapp jeg å ha kvalitetstid med bøtta i morges! Hehe tipper det er mange som har hatt det litt kjipt i dag?


Ellers er jeg snart på tur ut døra, eller om et par timer da. Skal opp til gudmor og gudfar, gudmor skal nemlig hjelpe meg med regnskapet mitt! Jeg er så utrolig glad for at de hjelper meg med sånt når jeg trenger det ♥ Gudmor skal til og med hjelpe meg med regnskapet for i år, over nyttår! Snakk om å være litt bortskjemt, hehe. . . Men siden jeg ikke lærte stort om regnskap i andreklasse, så er det greit å lære litt nå. Jeg er hvertfall evig takknemlig for at hun orker å hjelpe meg!

De er utsolgt for kjolen min, men du finner samme kjole i andre farger HER og sko HER





#antrekk #ootd #nelly #kjole #sko #outfit

16 kommentarer

Siste innlegg