vinn personlig almanakk!

Nå er det tid for enda en konkurranse, og denne gangen kan du vinne en almanakk fra personligalmanakk.no! Personlig almanakk er en almanakk du kan designe helt selv med eget forsidebilde og bestemme fargene den skal ha. Haha som dere ser gikk jeg for rosa begge årene – og garantert dette året også. . . Jeg gleder meg til å begynne å designe den! Du kan også velge startmåned, så om du velger startmåned i februar, så har du kalender til februar 2015.

Dere kan sjekke ut andre almanakker eller holde dere oppdattert på facebooksiden deres HER. Eller så kan dere følge dem på instagram! @personligalmanakk, der liker de veldig godt at folk legger ut bilder av sine egne almanakker og tagger #personligalmanakk! Mye inspirasjon å hente på instagrammen deres 😀

Jeg er totalt avhengig av min almanakk og til tider lurer jeg på hva jeg skulle gjort uten. . . Den er så utrolig praktisk og den størrelsen jeg hadde i år gjorde at den var veldig lett å ha med meg overalt! Jeg hadde størrelsen medium i år, og størrelsen stor i fjor. Den store ble litt i største laget synes jeg, men mye mulig jeg uansett velger den “A5” størrelsen, siden den er avlang.


For å være med:
– Lik meg på facebook HER
– Kommenter innlegget med navn og epost. (Kommenter bare èn gang)
– Del gjerne innlegget med dine venner om du vil.

Jeg trekker vinner på fredag, altså den 13. Ja, dere hørte riktig: FREDAG DEN TRETTENDE!! Haha. Kontakter vinner på epost.

Mine almanakker! Denne er i medium

Denne er i stor!


#konkurranse #personligalmanakk #vinn

24 kommentarer

Siste innlegg