nydeligste jeg har hørt

Som den Flåklypa-elskeren jeg er kunne jeg ikke annet enn å smile og gape mens jeg satt å hørte på disse fantastiske guttene. . . (rettelse: gutten, haha) Snakk om å være flink på gitar! Måtte bare lene meg bakover i stolen og nyte det. Jeg skal innrømme at jeg er en smule sjalu på de som behersker et instrument, for jeg skulle så inderlig ønske at jeg kunne det selv. Jeg har gitar og har tidligere kunnet enkle toner. Men med tiden har jeg blitt mer og mer tonedøv på gitaren (eller så er den bare veeldig ustemt) og det er ikke håp lengre. . . Får heller nøye meg med sånne her fine snutter på youtube! Eller kanskje jeg skal ta opp karrieren min?

Disse tonene gjør meg virkelig nostalgisk, og jeg tenker med en gang tilbake til tiden da jeg var 8-9 år og spilte flåklypa på den stasjonære PCen vår. For ikke å snakke om Flåklypafilmen selv! Jeg skal faktisk dra på kino med Martine og Sandra i dag og se Jul i Flåklypa, noe jeg gleder meg veldig til! Det er klart at ingenting slår den orginale filmen, men det skal bli morsomt å se hvordan de har laget denne filmen – og om den lever opp til forventningene mine!

Dere er bare nødt til å høre hele! Tro meg, det er nydelig fra begynnelse til slutt. . . Også er det jo ekstra morsomt at de er kledd opp som karakterene, hihi.
Sangen kan du finne på spotify også! HER er den. 

2 kommentarer
    1. du syntes ikke at alle de guttan va veldig like ? for det er bare en person som spiller alle sammen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg