synes synd i meg selv

reklamelinker

Jeg kom nettopp hjem fra kino og skal snart løpe ut døra igjen tenkte jeg, men har ikke bestemt meg enda. . . Kunne tenke meg å ta sol, men da tror jeg ikke at jeg drar før rett før det stenger nesten! Også skulle jeg vært å trent, men lenge leve latskap og magekrampe. Ikke verdens beste kombinasjon, så helst vil jeg bare ligge i godstolen med teppe på meg og synes synd i meg selv. Må da ha noen dager der jeg gjør det også? Skal hvertfall ta litt bilder til et senere innlegg ♥

Jeg følte det var på tid med litt nettshopping, så da ble det sånn! Jeg skal ta meg enda en runde om ikke så lenge, trenger nye bukser siden de fleste er for store for meg nå. . . Hadde virkelig et problem da jeg skulle finne meg en bukse å bruke i morges, haha. . . Og selv om det er veldig morsomt, så er det jo litt kjipt å måtte bruke masse penger på nye bukser! Men jeg får bare bruke de gamle buksene og satse på at de blir ødelagte, da får jeg ikke dårlig samvittighet om jeg kaster dem.

OG ET LITE TIPS! Til klokken 21.00 får dere 25% på ALT dere kjøper på nelly, om dere bruker koden xmasflashsale!

Peplumtopp HER // Sovesett HER // Bukse HER // Topp HER

4 kommentarer
    1. Sandra Marie: jeg synes ikke det er direkte kjipt å bruke penger på bukser, for jeg eelsker å handle klær 😀 men er kjipt når jeg har massemasse bukser og må kjøpe nye bare fordi de er for store..

    2. Så mye fint! 😀 Singletten helt til høyre var utrolig søt 🙂
      Bloggen din er utrolig bra, og jeg synes du er veldig flink å svare på kommentarer, noe jeg setter stor pris på når jeg leser en blogg 🙂 Ha en kjempefin onsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg