ja, bare nødvendigheter

Okei mamma, jeg vet at jeg sa at jeg ombestemte meg og ikke shoppet i går. . . Men så ombestemte jeg meg igjen siden nelly hadde 25% på ALT i en time. . . Da er jeg vel tilgitt? Er bare ting jeg kommer til å bruke! Jeg lover.


Ja, så det ble litt shopping da, lucky me at nelly plutselig hadde 25% på alt i en time! Såå her får dere det jeg kjøpte i går ♥ Endret litt på handlekurven jeg opprinnelig hadde etter nøye gjennomgang av hva jeg eegentlig kommer til å bruke. Så da kuttet jeg ut peplumtoppen og singletten, rett og slett fordi jeg tenkte det ikke kom til å bli brukt så veldig mye!

Denne kose-natt-sovesettet så utrolig deilig ut! Tenkte først å kjøpe det i rosa, men så kom jeg på at. . . Alt trenger ikke være rosa. . . Nå tror jeg at jeg angrer litt, haha. Neida, men det var såå fint! Og ikke så alt for dyrt heller, kun 199kr! Kan kjøpes HER.

Jeg har hatt lyst på en sånn genser leenge, og endelig skal den bli min! Fin OG god kosegenser som skal bli godt brukt. Kan kjøpes HER.

Kosebuksen så bare utrolig god ut, så den måtte jeg ha, haha. . . Koster 259kr og kan kjøpes HER.

Dr Denim er min desidert favoritt når det kommer til merker! Plenty er modellen som er “i midten” når det kommer til høyde på livet. Kissy er lav på livet, plenty er høy og solitaire er høyest! Jeg foretrekker solitaire, men de var fri for den. . . Plenty er veldig god den også, holder seg godt oppe! Denne kan kjøpes HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg