hvordan jeg trener

Det var en del som lurte på treningsprogrammet mitt, så tenkte å fortelle litt i et eget innlegg. Jeg har ikke noe oppsatt treningsprogram, jeg trener rett og slett det jeg har lyst til å trene! Det er kanskje litt dumt, så jeg tenker å få laget et treningsprogram neste gang jeg er på flex mens det er ansatte der!

Det jeg bruker å gjøre når jeg er på flex er å begynne med 30-45 minutter på 3D mølla. Enten løper jeg etter minutter, eller kilometermål. For eksempel kan jeg bestemme meg for å ha lagt 6km bak meg, og da er jeg ferdig når jeg har nådd målet. Eller så kan jeg bestemme meg for å være på mølla i 45 minutter, da bruker jeg som oftest også å sette meg mål etter km. Etter det trener jeg litt på apparater, og jeg aner ikke hva de forskjellige heter. . . Men det går mye på mage og noen ganger rumpe, må bli flinkere til å trene armer og bein også!

Vet ikke hvor mye hjelp dette var, men nå vet dere hvertfall ♥ Når det kommer til matvaner. . . Jeg spiser en del egg, brødskiver, frokostblanding og middag som pappa lager. Han bruker å lage pytt i panne med noe kjøtt og masse grønnsaker! Kan sikkert prøve å loggføre måltidene mine meen det blir ikke riktig enda. . . I går spiste jeg hvertfall en kakemann og et rundstykke med servelat, ost og majones til frokost på jobb (kl 17) og etter det har jeg egentlig glemt å spise når jeg tenker meg om. . . Laget brownies cookies til kveldsmat da i 12-tiden, hihi. Godt etter en treningsøkt!


Om du vil kjøpe deg selv litt nytt treningstøy i julegave, så har jeg fikset dere rabattkode hos sportamore.no hvor dere får 10% på ordinærprisvarer ♥ Skriv inn stineemarik i kassen! Koden varer ut desember. Ingenting hjelper mer på treningslysten enn nytt treningstøy! Jeg skal hvertfall unne meg litt nytt når jeg får lønning.

6 kommentarer
    1. Hva er de største forskjellene du har gjort for å gå ned i vekt? 🙂 har du kuttet helt ut godteri, spiser mindre porsjoner, spiser hver 3-4 time?

    2. Thea Kristine: Det som har gjort at jeg har gått ned i vekt er nok fordi jeg trener 2-4 ganger i uken, spiser mindre (ikke spiser til jeg blir stappmett og kjedespiser) og spiser litt mindre godteri! Prøver å bytte godteri ut med litt sunnere alternativer, men joda jeg spiser enda usunt 😀 godteri, kaker og potetgull spiser jeg når jeg får lyst på det.. men begrenset! og pepsi max drikker jeg HVER dag, haha..

    3. Bra å høre folk som ikje prøve å kutte ut alt d usunne..
      Gjør man d, så tyde d bare på at man nermest blir desperat, å sånt går som oftes bare ut over hverdagslie ting som humør osv..
      stå på! beste som finns e å trene 🙂

    4. hihi :: er vel ikke noe å snakke bort at det aller beste er jo såklart å holde seg helt unna om man vil fort ned i vekt.. men det har jeg ikke viljestyrke til, så da holder jeg meg til litt usunt hehe 😀 får heller bruke et par måneder ekstra på å nå drømmevekta, også koser jeg meg med sjokolade en gang i blant <3 ja, følelsen etter man har trent er sykt deilig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg