gårdagens antrekk

Jeg hadde en veldig koselig kveld i går med alle jentene mine ♥ Vi feiret jo Sophie og hadde et ordentlig jentevosj! Har tatt litt bilder og skal få Sophie til å sende meg noen, så får dere se senere. Vi var hos April siden foreldrene har pusset opp et lokale de har under leilighetene sine, var supermorsomt og vi danset, drakk og snakket i flere timer før vi ble hentet i LIMO! Haha kanskje litt harry som noen påsto, men jeg elsket det :) Dro med første runde som gjorde at vi var på byen rundt 1, det forklarer vel hvofor jeg var hjemme allerede halv 3. . . Og jeg som hadde planlagt nasj og hele pakka, haha, får bli i romjulen! Jeg var ganske så sliten, men klarte likevel å lage meg nattmat og se på Harry Potter i en time. . . Jeg aner ikke hva det er, men hver lørdagsnatt mååå jeg bare se HP når jeg kommer hjem, haha.

I dag er formen på topp! Kunne ikke bedt om bedre form. Jeg fikk en søt gutt som kjørte meg hjem i natt til å kjøre bilen min hjem, så da har jeg enda en ting mindre å bekymre meg over! Bilen min var riktignok bare 400 meter unna huset mitt, men var litt greit å få med sminken min som også lå i bilen. . . Nå skal jeg ordne meg før jeg drar på litt søndagsshopping! Er søndagsåpent i hele byen, så skal også få handlet inn litt julemat, kjøleskapet vårt er alltid stappfullt (nå også) men likevel føler jeg at det er masse som mangler. . . Hva skal du i dag? ♥

Haha den typiske posen. . . “HER OPPE SKAL BILDET BEGYNNE, SANDRA!!!” Også måtte jeg likevel klippe det. . . . Og alle de andre bildene. . .

Kjolen er de fri for på nelly og sko HER

Også må jeg bare gi dere litt nyttig (eller unyttig?) informasjon. . . Jeg måtte teipe puppene siden jeg hadde åpen rygg, og det funket som bare det! Så et lite tips til dere som ikke orker å bruke masse penger på sånn silikonBH – teip med sportsteip! Det funket så bra at jeg kommer nok til å gjøre det flere gang, hehe :) 

#mote #antrekk #ootd #outfit #kjole #nelly

7 kommentarer

Siste innlegg