all about colors

Jeg ser klokken har løpt litt fra meg i dag, så blir sen oppdattering fra meg! Har vært på begge jobbene mine i dag og var hjemme i halv 9 tiden. Da laget jeg meg middag og har egentlig bare sett på Gossip Girl etter det. Innholdsrik dag! I morgen har jeg lagt litt planer som jeg håper å få gjennomført, men klarer ikke å love meg selv noe, haha. Men litt vårrengjøring er godt! Også skal jeg gråte litt for at jeg snart er ferdig med alle sesongene av OTH. . . Hva nå?! Må bestille meg flere sesonger av Pretty Little Liars snart, hehe. . .

Føler meg ikke så veldig fotogen i dag (og er fri for strøm på kameraet) så i dag skal jeg heller tipse om litt spenstige treningsplagg fra nelly! De har utrolig mye fint inne og når lønningen tikker inn på konto tror jeg at jeg må spandere på meg selv litt nytt. Man får aldri nok treningsklær! Am I right?

Liker bare ting hvis de er rosa?

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER

Må nesten få litt flere farger i klesskapet – og lilla, blått og grønt blir det neste!

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER // 7. HER // 8. HER // 9. HER

4 kommentarer

Siste innlegg