på TV2 ikveld

I kveld er jeg med på Truls – oppdrag hurtigruten, episoden ble spilt inn i juni i fjor og jeg visste ikke hvilket program det var til før jeg så promo-videoene for bare noen måneder siden, haha. Grunnen til at jeg var med var fordi Sophie lurte på om jeg kunne tenke meg å være med, siden jeg var vandt med kamera fra innspillingen av bloggerne og hun trengte noen som kunne være med. Og siden jeg elsker Truls sa jeg selvfølgelig ja! Kall meg gjerne oppmerksomhetssyk eller what so ever – hadde du fått tilbudet om å være med på tv hadde du nok sagt ja du også ;)

Episoden går i alle fall nå kl 21.40 på TV2! Det blir veldig morsomt, og litt skummelt, å se på det. Skummelt siden det er så lenge siden vi spilte det inn, og ja, jeg har en ubeskrivelig trang til å poengtere at jeg har gått ned 10kg siden den gang, haha. . . Føler meg bedre når jeg vet at jeg har sagt det! Noen som skal se på? Jeg skal sitte pal foran TVen med en skål fruktsalat i alle fall! Har laget klart til meg, tante, onkel og bestemor, så her er alt i rute. VELDIG morsomt å få oppleve noe sånt, det er jo ikke alle som får slike muligheter. Og morsomt å få være på TV2! Det er jo tross alt den nest største (eller største?) kanalen i Norge!

Et bilde av meg og Truls fra innspillingen! Han er like herlig i virkeligheten som på TV.

9 kommentarer

Siste innlegg