lørdagsantrekket

Nå er jeg snart på tur på jobb, har vært en tur i byen og hentet pakken min på posten og fått litt av dagen med meg. Det som er problemet med meg er at jeg ofte er litt lengre våken enn jeg burde og står opp litt tidligere enn jeg ønsker. Men jeg er bare glad for at jeg tar meg selv i nakken om morgenen, kan ikke huske sist jeg sov til over 12, noe som var så å si hele tiden før! Flink?

Her er bilder fra lørdagen! Jeg vet jeg er bleik, snart skal det gjøres noe med det. Må bare få lønningen først, haha. . . Heftig solariumstid i vente!

Topp HER,skjørt HER og sko HER bare i gull, mest behagelige jeg eier! Har de i gull også.

Jeg vet ikke om dere husker før jul da jeg teipet puppene for å bruke en kjole med åpen rygg? Det var første og siste gang jeg brukte sportsteip siden jeg hadde teipmerker i flere uker etter, haha. . . Men denne gangen måtte jeg nesten bare ty til teip igjen, bare at jeg brukte en annen type, sånn plasterteip? Det funket i alle fall suupert og når jeg tok den av var det ingen merker! Så det kan jeg med andre ord anbefale om du skal ha på deg en topp eller kjole med åpen rygg.

7 kommentarer
    1. WOW så vakker den var! og sååå fin du var på håret ditt! love it
      Ha en fin påske du, klem Prinsessen <3

    2. Cathrine: jeg bare rett og slett teiper dem “på plass”, er vel ingen fasitsvar på hvordan det skal gjøres, men man må bare tenke logisk! på denne toppen kunne jeg ikke presse puppene sammen med en teip rett over siden den er gjennomsiktig på midten, så da strakk jeg teipen opp mot skuldrene, en teip på hver pupp! Så tok jeg noen ekstra for at de ikke skulle “dingle” resten av kvelden 🙂 når jeg hadde kjole med kun åpen rygg teipet jeg rett over pupppene, og oppover. det er kjempesmart!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg