Tyrkia, dag 2

Bilder fra i går kveld da vi var å spiste middag og tok noen drinker på Queens Garden! Så gikk vi til Robin Hood som er et utested med mange etasjer, og for hver etasje er det forskjellig musikk. På toppen var det sykt fin utsikt! Skulle ønske jeg var av typen som dro på ferie for å feste, men nei. Eller. . . Jeg skulle ikke ønske det, haha.

Reklamelinker nelly

Toppen min er fra bikbok, skjørt HER, veske HER og sko HER. Deilig å slippe å ha så veldig mye sminke på!

___________________________________________________________________________

I dag var vi oppe klokken 11 så skulle komme oss tidlig ned på stranden, men av en eller annen grunn brukte vi nesten 2 timer på å komme oss dit uansett. . . I dag var det “gule” bølger, så ekstra morsomt å være i havet med andre ord. Vi kjøpte oss hver vår flytemadrass som vi bodde en stund på, og jeg tror aldri jeg har hatt det så morsomt i havet. Martine som ikke kommer seg ut i vannet for at hun blir tatt av bølgene, og jeg som laget mitt eget show med å ikke klare å komme meg på madrassen eller holde meg oppå den. Et øyeblikk var jeg sikker på at madrassen flyttet seg kjempefort sidelengs med vilje, sånn at jeg falt av. . . Men jeg fikk dreisen på det til slutt! Krevde bare at jeg var under vann en stund og drakk halve havet.

Kom også på enda en krise som oppstå i går – nemlig når vi skulle rekke taxfreen før vi dro. Er den åpen enda? Nei. Har jeg nok snus? Nei. Får ta det som et tegn på at det ikke er meningen at jeg skal snuse, noe som sikkert er til stor glede for min kjære far! Krisen ble halvveis løst med at hun i kiosken gikk ut til innland og hentet noen bokser fra kiosken der. Så ferien er litt reddet, og snusingen min er kraftig redusert de neste ukene, haha! For noen urutinerte folk vi er. . .

Så var det samme prosedyre som i går, rett opp til bassenget for å sole oss enda mer og ENDELIG få wifi, haha. Det er wifi på cafèen/restauranten som er ved stranden også, men ikke når vi kommer til solsengene. Så ved hotellet har vi altså nett hele tiden, noe som passer meg ypperlig. Men det fører jo gjerne til at man blir litt for okkupert, og glemmer av tiden. . . I dag har jeg fått skille. Av bikinitoppen. Rød og hvit passer veldig godt sammen! Men all skille er bedre enn ingenting? Og jeg har jo hørt at rødt visstnok skal bli brunt etterhvert uansett.

Er ekstremt usikker på å legge ut slike bilder, men jeg prøver noe nytt – å være fornøyd med meg selv! Tror aldri jeg har lagt ut bikinibilder av meg selv før, med unntak av et bilde jeg la ut for en stund siden på båttur. Men det starter vel gjerne i det små når jeg skal bli fornøyd, som at jeg viser meg i bikini 90% av dagene her og ikke tenker noe over det. Men til neste år, da skal alt være greit og jeg skal være 100% fornøyd på ferie. Bikinien min finner du HER til kun 118kr!

Ellers har jeg funnet ut at jeg har glemt ca 3 bikinier som jeg hadde bestilt til akkurat denne turen. . . Hvordan det i det hele tatt er mulig skjønner jeg ikke, men jeg skylder på pappa, selv om han ikke har noe som helst med det å gjøre. Alt annet enn å skylde på meg selv, haha! Til neste år får jeg være mer rutinert – det gjelder forsåvidt også når det kommer til å handle inn sydenklær, jeg kom meg nemlig aldri så langt at jeg fikk kjøpt siste rest jeg trengte.

8 kommentarer
    1. Vær stolt av deg selv, du ser bra ut!:D du har jobbet mye for å få den kroppen;)
      Hvor mye har du egentlig gått ned i vekt nå, siden du startet? Og hvordan føler du deg nå i forhold til når du var på ditt tyngste? Føler du deg lik, eller føler du at du har bedre selvtillit?
      Du ser smashing ut:)

    2. Anonym: tusen takk! men jeg kunne trent mer enn jeg har gjort, så jeg har “kun” gått ned 11-12kg siden mai i fjor. hadde jeg trent litt mer nå så hadde jeg klart å gå ned mer 🙂 jeg føler meg lik som før, jeg klarer ikke selv å se at jeg har blitt tynnere, noe venninnene mine ser, og folk rundt meg. men det kommer vel etterhvert 🙂

    3. 11-12 kilo er utrolig bra, uansett hvor lang tid det har tatt!:) Jeg ser også stor forskjell!:) Det kommer nok etterhvert, ja! bare stå på. du er kjempeflink!:) og forresten, du er utrolig pen og tar veldig fine bilder!:)

    4. Du ser smashing ut! Ser utrolig mye opp til dæ, som tør å legg ut sånenr bilda. Og som blogga på sjøl om du kanskje ikkje vei 40 kg. Inspireranes. Du e utrolig fin <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg