Tyrkia, dag 7

Så var vi altså halvveis i ferien allerede, en uke har gått veldig fort! Nå er det bare å håpe at den resterende uken flyr avsted, for nå har jeg litt (mye) hjemlengsel. . . Skal bli godt å se bilen min igjen (haha tror jeg savner den mest av alle!) og sove i min egen seng. Og ikke minst ha muligheten til å drikke vann rett fra springen! Det blir nok det første jeg gjør når jeg kommer hjem, kaster hodet i vasken og drikker til jeg stuper.

Har dere forresten noen gang hørt om “the twentyoneth”? Haha, Martine kan imponere når hun bare vil! Spør henne når vi skal hjem, og det vil være svaret hennes. Hun jobber ikke særlig godt med engelsk når hun er under press, som dere kanskje skjønner. Men hun er nå bra morsom! Ler bra godt til tider når hun prøver å formulere seg og blir stresset.

Nå sitter vi i baren på hotellet, jeg nyter en mojito mens jeg oppdaterer dere og Martine venter bare spent på at jeg skal bli ferdig. I dag var vi tidlig tilbake på hotellet siden vi leide en “mypet” for en time og kjørte inn til Oba sentrum for å spise middag. Utrolig morsomme duppedingser, det der! Men i følge taxisjåførene her er de bare til bry, noe jeg kan skjønne når jeg ser hvordan de lokale kjører med dem. Her er det ikke snakk om å ta det rolig i svingene. . .

Haha har dere sett noe morsommere? Vi hadde det bra artig den korte timen vi lånte dem. “STINE E DET IKKE REVERS PÅ DEN HER??” Haha, det problemet løste vi med å dra i hverandre til hun kom nærme nok. 

Topp og shorts fra bikbok. 

Her holdt jeg på å kjøre inn i murveggen/blomsterhekken, aldri kjør mens du prøver å posere til bilde!

Nå er det ikke lenge før vi går tilbake opp på rommet for å se litt serier. Vi ligger jo en time foran dere, noe som vil si at klokken nå er 23:30 her nå. Vi har ikke vært så tidlig tilbake på hotellet tidligere, men det er litt godt å bare slappe av også! Men i morgen blir vi vel kanskje å være ute litt lengre, om Martine får det som hun vil.

6 kommentarer
    1. Skjønner aldri hvorfor folk har så hjemlengsel i syden :p Hva er vitsen med å dra bort da, hvis man bare vil hjem? Jeg hadde gitt sååå mye for en sydentur, men sånt har jeg aldri råd til.. Du er så utrolig heldig 🙂 Misunner deg. Og skjønner ikke hvorfor du drar på ferie hvis du helst vil hjem :p

    2. Ida: Jeg får hjemlengsel uansett hvor jeg er, om jeg er borte lenge 🙂 Kan omså være hos mamma og lengte hjem til pappa. Men det betyr jo ikke at jeg ikke vil være her eller ikke dra noen steder, jeg er bare veldig hjemmekjær 🙂 Hadde jeg bare vært en uke hadde jeg nok ikke tenkt på det, 2 uker er liksom litt for mye samtidig som 1 er akkurat for lite. Jeg har heller aldri hatt råd til å dra til syden med vennene mine, så dette er første sydenferien for meg sett bort fra to turer med familien for 4 og 9 år siden da jeg slapp å betale selv 🙂 skjønner ikke greia med å legge seg oppi om andre får hjemlengsel, haha var nå også noe å irritere seg over.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg