tilbake til normalen

Søndager er vel egentlig ikke så ille som jeg skal ha det til. Men jeg klarer altså ikke legge fra meg følelsen av å være bakfull, uansett om jeg ikke har drukket på lørdagen. . . Bortsett fra det, har jeg hatt en fin og rolig søndag! Jeg kan riktignok enda ikke se helt til venstre på grunn av nakken, men jeg har fått servert ribbemiddag hos tante, og det var et lite plaster på såret. Så har jeg fått ryddet litt på rommet og sitter nå å koser meg med masse tente lys og tvserie!

Og herreguuuud det er altså blitt så kaldt her oppe at jeg har dratt frem vinterjakken og varmovnen allerede. . . Er ikke mange gradene her om dagen og på toppen av det hele blir det meldt snø. . . Jeg bare lurer, er det ikke meningen at vi skal ha høst her? For den har glatt blitt glemt, føles det ut som. . .

Endelig er ansiktet mitt nesten tilbake til normalen etter flere uker med sinnsyke urenheter. . . Jeg har ikke sett ut, mildt sagt! Har kun gått uten sminke på jobb, men ikke turt å vise meg blant mennesker uten å ha sminke på. Så det er deilig å se at nesten alt har trukket seg tilbake! I morgen skal jeg uansett bestille meg time på spaspa, for gudene vet at jeg trenger det. . . Jeg er bedre enn jeg var for noen dager siden – men enda ikke like ren i huden som jeg ønsker å være.

Men noe som har hjulpet veldig på, er scrubben til Ole Henriksen! Jeg forguder den, og bruker den 1-2 ganger i uken. Også er den utrolig drøy i bruk, så denne krukken har jeg hatt i over et halvt år. Etter jeg har brukt den har jeg babyhud og klarer ikke slutte å gni meg i ansiktet, haha. . . Den kan kjøpes HER til 299kr! Verdt hver en krone.

Så var jeg innom bestemor en tur i dag og hentet meg litt tidsfordriv! DVDer er jo noe av det beste jeg vet, så nå skal jeg nok en gang se alt av medium. Det er så spennende! Hadde det vært opp til meg hadde det blitt laget enda flere sesonger. . . Men jeg får vel bare nøye meg med det som er. Hvordan tilbringer du søndagen? ♥

4 kommentarer
    1. Hei! 🙂 Sleit sjøl med urenheta i ansiktet. Prøvd alt av rens, krema osv.
      Dro til slutt hos hudlege. No e æ helt fin, og det e herlig 🙂

    2. Rebekka: det har roet seg en del i det siste, så satser på at det bare var en periode! ble sånn etter jeg hadde vært i tyrkia, så tenker det kanskje var på grunn av solkremen 🙂 håper det ikke blir verre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg