den tiden på året

Snøen har allerede kommet til nord nå, til min store fortvilelse. . . Jeg skjønte jo det kom til å skje, men ikke såå fort. Så nå er det vel snart på med vinterdekkene tenker jeg! Huff. . . Jeg savner sommeren allerede, jeg. Så om jeg er heldig får jeg lurt med en venninne eller to til syden snart! Det hadde ikke vært så alt for galt.

________________________________________________________________

Jeg har vel rundt om. . . Tja, 10 vinterjakker hengende rundt omkring i huset. Jeg er veldig glad i å ha en i hver farge, tykkelse og fasong, så da blir det fort sånn! Men jeg bruker absolutt alle, så da gjør det ingenting at jeg har litt å velge i. Jeg har to jakker som kostet over 2000kr, mens resten har jeg betalt under 1000kr for. Man trenger ikke bruke flere tusen på en jakke for at den skal være varm eller fin nok! Den ene jeg har til over 2000kr kjøpte jeg for et gavekort jeg fikk på nelly, så jeg betalte ingenting selv. Den andre har jeg hatt i 3 år, og var så fin at jeg bare måtte ha den hehe. . . Jeg har heller ingen jakker med ekte pels, og kommer nok heller aldri til å kjøpe meg det siden jeg ikke støtter den næringen for fem flate øre. Så det blir nok aldri noen goose på meg! Men det gjør meg heller ingenting siden jeg ikke synes de er så forbanna fine uansett. ♥ fuskepels ♥ Om du heller ikke ønsker deg jakke med ekte pels, så opplyser i alle fall nelly om jakkene har ekte pels eller ikke! Ingen av jakkene under har ekte pels på kragen 🙂

Men, jeg blir nok å kjøpe meg enda en vinterjakke i år (hehe) siden det alltid kommer så mange nye, fine jakker inn i butikkene og nettbutikkene – og nettopp derfor har jeg sett litt på nelly i det siste! De har ikke på langt nær fått inn alle jakkene for vinteren enda, men her er i alle fall noen av jakkene de har på lager ♥ Noen som fant seg en ny vinterjakke nå kanskje? Og fortell gjerne hvilken som er din favoritt 😀

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER

reklamelinker!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg