new in – shoes

Siden jeg får en ekstra god lønning denne måneden, har jeg endelig tatt meg råd til å bestille hjem litt nødvendigheter. Jeg (tro det eller ei) mangler en del klær, så neste innkjøp blir bukser og noen nye gensre. Jeg har faktisk bare 4 bukser jeg bruker, så mulig jeg bare må bestille hjem noen nå! Bikbok sine er en stor favoritt, men de sorte dr denim går aldri av moten hos meg. Komfortabel og kan brukes til alt! Men når vi nå snakker om ting jeg mangler, så bestilte jeg ironisk nok hjem finsko, haha. . . Det gir jo ikke mening, men jeg mangler det også – så da ble det to par!

Vinrøde HER til 399kr, ser de er fri for de sorte. Disse var såå gode å gå i!

Og her er det jeg venter på nå! Jakken har jeg fra for å blå, og den er så behagelig at da den sorte var på salg – så bare måtte jeg ha den. Har ventet i to måneder på at den skulle komme på salg, haha. Den er verdt hver en krone og er mye finere i virkeligheten! Deksel måtte jeg ha siden mitt er så ødelagt at mobilen faller ut, haha. Bare jeg som synes det er enklere å bestille deksel på nett, enn å kjøpe i butikk? Det finnes jo ikke logisk. . .

Genser HER til 200kr // Deksel HER til 99kr // Jakke HER til 200kr

9 kommentarer

Siste innlegg