vinkveld


Akkurat nå sitter jeg hos Tina og Thomas og har en liten vinkveld! Mathea er hjemme fra Stavanger, så da var det klart at vi måtte ha en liten kosekveld. Fikk servert taco nettopp som smakte hiiimmelsk, men jeg tror så å si alt smaker godt når man ikke har spist på 10 timer, sånn egentlig. . . Så nå blir det litt vindrikking resten av kvelden, før jeg overnatter her i natt og drar på jobb i morgen tidlig. Veeldig kjekt at de endelig har flyttet inn hjemme igjen og har ordentlig soveplass å by på, haha! Det alternativet skal bli flittig brukt.

Og de har fått det SÅ fint her nå! Tina har styrt i flere uker nå med interiør og i dag ble siste kronen på verket levert – nemlig spisestolene. Så nå er stuen komplett, at last! Jeg er såå misunnelig, og ikke overraskende har jeg begynt å sett litt på eneboliger og leiligheter selv. . . Jeg vet jo at det er ganske lang vei til jeg har råd til å bo for meg selv, men det er jo litt morsomt at jeg endelig har lyst til å flytte. For 6 mnd siden klarte jeg ikke å se for meg å flytte ut fra pappa noen sinne, mens nå klarer jeg ikke vente til jeg har mitt eget hus eller leilighet å dekorere fra topp til tå! Ååh, i løpet av 2015 satser jeg på å ha mitt eget. .. 

Mathea ♥

Her leker vi “hvor mange kronidioter må til for å få et speil opp på veggen”

4 kommentarer

Siste innlegg