aldri for mye romantikk

Jeg er vel ikke den eneste jenta som _elsker_ kjærlighetsfilmer? Jeg tror ikke det finnes et eneste unntak, alt av kjærlighetsfilmer jeg har sett har falt i smak og jeg blir like emosjonell hver gang. Alt som handler om kjærlighet, intriger, litt latter og noen tårer – I’m in, haha. Og nå er det ikke lenge før denne filmen, Love, Rosie, kommer på kino. Det er ikke ofte jeg drar på kino, men mulig jeg bare er nødt til å få med meg noen venninner til denne. . . Kan aldri se for mange romantiske komedier!

I korte trekk handler den om to personer som har vært bestevenner siden de var små, og de skjønner ikke at de egentlig er ment å være sammen. Traileren virket i alle fall utrolig bra – så denne må jeg bare se! Noen andre som har tenkt seg på kino når den kommer?

//

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg