for morsom

Jeg har lenge hatt bruk for ny smoothiemaskin – siden den jeg hadde tok farvel. . . Er det bare jeg som opplever at bladene løsner? Det har skjedd på 3 blendere jeg har hatt. . . I alle fall, nå fant jeg en perfekt smoothiemaskin! Du kan nemlig bare putte ingrediensene oppi, også er det en flaske du mikser det i og kan ta av etterpå. SÅ smart! Også denne sjokoladesmelteren da. . . Den er jo bare for morsom til å gå forbi, haha. Og dette er jo ting jeg trenger til jeg kjøper meg leilighet tenker jeg – så derfor tok jeg meg råd til å kjøpe det! 

Smoothiemaskin HER til 179kr og sjokoladesmelter HER til 139kr!

3 kommentarer
    1. Hei 🙂 Jeg har den “blenderen”, og den er genial mtp at man bare tar med seg koppen (og veldig mye enklere å rengjøre enn en vanlig blender!)..Meen, den er utrolig dårlig (svak) og begynte å lekke på undersiden kun etter få gangers bruk 🙁 Så jeg endte opp med å kjøpe magicbullet. Det tar typ 5 sekunder før alt er knust perfekt inni der, og den er like lett å vaske som den gamle. Den koster noen hundrelapper mer, men det er virkelig verdt det 🙂 Sjokoladesmelter hadde vært diiigg, men det er vel best å holde seg unna, for jeg har verdens dårligste selvkontroll når det gjelder sjokolade, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg