nye kveldsrutiner

Her om dagen fikk jeg min første pakke fra Forever Living som jeg bestilte, og jeg tenkte å vise dere noe av det som var i pakken. Jeg har ikke fått testet ut produktene i en hel uke enda, men jeg merker at jeg er veldig fornøyd allerede etter bare 4 dager med bruk.

Forever Aloe Scrub – denne bruker jeg hver kveld etter jeg har fjernet sminken, for å fjerne siste rest og friske opp ansiktet litt. Jeg har tidligere brukt scrub fra nivea og andre “billigmerker” man kjøper i butikken, men denne likte jeg mye bedre på grunn av at det var mindre korn i den. De andre jeg har brukt har hatt litt for store korn, og jeg har derfor ofte blitt sår i ansiktet. Men ikke med denne! Den er såå god og jeg er kjempefornøyd til nå.

Forever Marine Mask – dette er en ansiktsmaske som jeg skal bruke 2 ganger i uken. DENNE liker jeg virkelig! Den dufter honninglignende og stivner fort i ansiktet, og jeg blir såå myk når jeg fjerner den. Viktig å tilføre fuktighet til ansiktet, ellers kan man fort bli for tørr. Dette har jeg ofte vært plaget med, så satser på at jeg ikke blir det lengre.

Propolis er såå genial, med veldig mange bruksområder. Jeg bestilte den først og fremst for å prøve på min urene hud, men også for å kunne bruke om jeg blir tørr eller sår i huden. Gudene skal vite at jeg sliter med tørr hud på vinteren! Så, hver kveld blander jeg litt propolis med gelly og smører i hele ansiktet etter jeg har skrubbet, og jeg synes allerede jeg merker stoor forskjell! Det er SÅ deilig å bare føle at alt tørker inn og blir bedre, så jeg gleder meg til å se fremover om det virkelig funker så bra som jeg føler. Noe jeg håper!

Gellyen jeg bruker er bare en prøvepakke, siden jeg enda ikke har bestilt meg tuben. Og siden den er så drøy i bruk har jeg klart meg med en sånn liten pakke i snart en uke! Propolis er også ganske drøy i bruk, så den blir jeg nok å ha leenge. Men disse kremene er jo ikke bare ment for uren hud, men også andre plager. Propolis kan fint brukes på tørr hud, eksem og andre hudplager – og er super til det ettersom jeg hører!

Jeg tenker å bestille meg masse prøvepakker som jeg kanskje kan sende i posten til dere som måtte ønske å prøve ut før dere eventuelt bestiller, høres det fint ut? Jeg har som sagt prøvepakker på Aloe Vera Gelly akkurat nå, men også på propolis! Om du vil lese litt om kremene kan du gå inn HER. Der står det også priser for dere som lurer på det.

Så om dere ønsker å prøve ut noe selv, bli forhandler, eller bestille så er det bare å kommentere her, eller sende meg en epost på [email protected]! 😀

5 kommentarer
    1. Eg e veldig nyskjerrig på å pøve!
      Har i det siste pga ny medisin begynnt å få uren hud noe eg ALDRI har hatt før. Så fikk angst da eg så den første i ansiktet mitt. haha!
      Men eg lurer på om det e veldig mye parfyme i produktene :)?
      Ha en fin dag videre!:)

    2. projecthealthy: mitt tilfelle av uren hud var så ekstremt at jeg har måtte begynt på antibiotika.. men for de som har “vanlige” utbrudd med kviser vil jeg tro der funker bedre på! gleder meg uansett til å kunne dra nytte av produktene når jeg har blitt bedre 😀 må bare få bort det verste først.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg