lyve litt?

Jeg tror jeg har glemt litt hvordan man blogger “hverdagsinnlegg”, det er jo så vanskelig?? Og spesielt når livet mitt ikke er så veldig variert. Jeg gjør jo stort sett det samme hver eneste dag. . . Sove,spise, jobb, se på tv, spise, sove. Og det er jo ikke akkurat så veldig morsomt å lese dag på dag hva jeg spiser og ser på, haha. . . Men jeg kan jo prøøøve å bli litt mer interessant! På blogger kan man jo lyve på seg å ha et spennende liv, eller har jeg misforstått? Haha neida, det blir for teit.

Så kom jeg på hvorfor jeg egentlig ikke tar bilder av meg selv etter jeg har vært på jobb. . . For med en gang man setter seg foran et speilrefleks – med blitz – så glinser jo hele trynet opp. . . Men men, litt redigering her og der gjorde susen! Haha. Fleecen jeg har på meg bestilte jeg nettopp fra skogstad, er jeg den eneste som ikke har eid en fleece før? Den er jo SÅ god! Så kan ikke skjønne hvorfor jeg aldri har hatt det. . . Buksen er fra sisters point på nelly.

Nå er det tid for smoothie og keeping up with the kardashians! Er alt for lenge siden jeg har sett det, så har egentlig falt litt ut. . . Men de er jo så morsomme! Det gjelder jo egentlig alt av programmer hvor man får innblikk i livene til kjendiser, it’s the best. Haha hør på realityjenta, elsker slike programmer!

5 kommentarer

Siste innlegg